تزریق بوتاکس چه مزایایی دارد و برای کدام قسمت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؟

۱۱ آذر ۱۳۹۶

تزریق بوتاکس چه مزایایی دارد؟

معمولا از تزریق بوتاکس به منظور صاف کردن و از بین بردن چین و چروک صورت استفاده می‌شود اما کاربرد آن فراتر از کاربرد زیبایی است. در ادامه مطلب، مزایای بوتاکس در کاربرد‌های زیبایی و درمانی بیان شده است.

• کاهش چروک و خطوط نازک صورت. تزریق بوتاکس بدون انجام عمل جراحی برای صاف کردن و کاهش عیوب صورت استفاده می‌شود. بوتاکس یک روش با حداقل تهاجم است که چروک‌های صورت، گردن، پیشانی و اطراف دهان را از بین می‌برد.
  • بهبود هیپرهیدروز. عرق کردن شدید، هیپرهیدروز نامیده می‌شود. تزریق بوتاکس می‌تواند در این مورد بسیار مفید باشد.
  • درمان درد میگرن‌های شدید. افراد با سردرد‌های میگرنی بعد از تزریق بوتاکس درد کمتری را تجربه می‌کنند. بوتاکس اعصاب حسی را مسدود کرده، ماهیچه‌ها را آرام می‌کند و حساسیت‌شان را نسبت به درد کاهش می‌دهد.
  • کاهش سایز غده پروستات. هنگامی که بوتاکس به طور مستقیم به غده پروستات تزریق شود، جریان ادرار را بهبود می‌بخشد، تکرر ادرار را برطرف کرده و از عفونت ادراری جلوگیری می‌کند.
  • علاوه بر مزایای فوق، تزریق بوتاکس برای درمان درد آرتریت و بهبود عملکرد در افراد مبتلا به آرتریت می‌شود.

در صورتی که تمایل دارید مطالب بیش‌تری درباره تزریقات زیبایی مطالعه کنید می‌توانید روی لینک کلیک کنید.

تزریق بوتاکس در درمان بیماری‌های زیر به‌کار می‌رود:

• بلفارواسپاسم یا اسپاسم پلک
  • کجی گردن یا تورتیکولی (دیستونی گردن)
  • درمان میگرن‌های شدید
  • درمان استرابیسم (انحراف چشم)
  • درمان مثانه بیش فعال که منجر به بی‌اختیاری ادرار می‌شود
  • درمان همی فاسیال اسپاسم (پرش‌های غیر عادی صورت)
  • از بین بردن خطوط ریز بین ابرو
  • درمان اختلال آشالازی. اختلالی است که در آن حرکت طبیعی عضلات صاف مری که به حرکت غذا در مری کمک می‌کند، به طور صحیح عمل نمی‌کند.
  • درمان رینیت آلرژیک (تب یونجه)
  • بهبود فلج مغزی
  • درمان دیستونی ارومندیبولار (انقباض فک، چهره یا زبان)

برای دریافت اطلاعات تماس و تعیین وقت قبلی می‌توانید روی تماس با ما کلیک کنید.